«ВИЩА МАТЕМАТИКА (Ч.1)» |
|
Рівень вищої освіти |
перший (бакалаврський) |
Статус дисципліни |
Обов’язкова |
Семестр вивчення |
1-й |
Обсяг дисципліни |
6 кредитів ЕКТС |
Мова викладання |
Українська |
Викладач |
|
Попередні дисципліни, необхідні для доступу |
- |
Дисципліни, в яких будуть використовуватися знання |
|
Мета дисципліни |
Мета вивчення дисципліни «Вища математика (Ч.1)» полягає в тому, щоб дати певні знання в тій частині сучасної неперервної математики, яка описує навколишнє середовище за допомогою методу координат Декарта та математичних алгебраїчних (абстрактних) об’єктів, над якими можна здійснювати лінійні перетворення, та навчити застосовувати ці знання для розв’язування складних задач з різних галузей новітніх технологій, зокрема, IT, а також природничих наук. |
Зміст дисципліни |
Теорія:
Практика:
|
Індивідуальні завдання |
|
Результати вивчення |
Знати: Основні поняття та методи лінійної алгебри та аналітичної геометрії. Зв’язки основних понять та методів лінійної алгебри та аналітичної геометрії з основними поняттями та методами інших математичних та комп’ютерних дисциплін. Вміти: Самостійно визначати можливість застосування методів лінійної алгебри та аналітичної геометрії щодо певних прикладних задач. Самостійно перекладати постановки задач різноманітних комп’ютерних дисциплін на мову лінійної алгебри та аналітичної геометрії. Самостійно розв’язувати перекладені задачі методами лінійної алгебри та аналітичної геометрії та здійснювати зворотній перенос побудованих алгоритмічних розв’язків. |
Оцінювання |
Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюється за 100 - бальною шкалою. Кредити за компоненту зараховуються, якщо здобувач отримав підсумкову оцінку не менше 60-ти балів. Обчислення підсумкової оцінки: де: ДБ – додаткові бали, враховують додаткові досягнення з компоненти; МК1, МК2– бали за оцінювання модулю компоненти: де: МКР – результати модульної контрольної роботи; АК- середня оцінка за результатами роботи під час занять; СР – середня оцінка за результатами виконання індивідуальних завдань; |
Додаткова інформація |
(посилання на сілабус) |
Пропозиції до дисципліни |
Ваші пропозиції |
«ВИЩА МАТЕМАТИКА (Ч.2)» |
|
Рівень вищої освіти |
перший (бакалаврський) |
Статус дисципліни |
Обов’язкова |
Семестр вивчення |
2-й |
Обсяг дисципліни |
4 кредитів ЕКТС |
Мова викладання |
Українська |
Викладач |
|
Попередні дисципліни, необхідні для доступу |
Вища математика (Ч.1) |
Дисципліни, в яких будуть використовуватися знання |
|
Мета дисципліни |
Мета вивчення дисципліни «Вища математика (Ч.2)» полягає в формуванні високої математичної культури, опануванні основних методів теорії границь, диференціального та інтегрального числення функцій однієї змінної, теорії диференціальних рівнянь та вмінню застосовувати ці знання для розв’язування спеціальних задач з різних галузей новітніх інформаційних технологій і природничих наук. |
Зміст дисципліни |
Теорія:
|
Індивідуальні завдання |
|
Результати вивчення |
Знати: Основні поняття та методи теорії границь, диференціального та інтегрального числення функцій однієї змінної, теорії диференціальних рівнянь та систем диференціальних рівнянь. Зв’язки основних понять та методів математичного аналізу та диференціальних рівнянь з основними поняттями та методами інших математичних та комп’ютерних дисциплін. Вміти: Самостійно визначати можливість застосування методів математичного аналізу та диференціальних рівнянь щодо певних прикладних задач. Самостійно перекладати постановки задач різноманітних комп’ютерних дисциплін на мову математичного аналізу та диференціальних рівнянь. Самостійно розв’язувати перекладені задачі методами математичного аналізу та диференціальних рівнянь та здійснювати зворотній перенос побудованих алгоритмічних розв’язків. |
Оцінювання |
Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюється за 100 - бальною шкалою. Кредити за компоненту зараховуються, якщо здобувач отримав підсумкову оцінку не менше 60-ти балів. Обчислення підсумкової оцінки: де: ДБ – додаткові бали, враховують додаткові досягнення з компоненти; МК1, МК2– бали за оцінювання модулю компоненти: де: МКР – результати модульної контрольної роботи; АК- середня оцінка за результатами роботи під час занять; СР – середня оцінка за результатами виконання індивідуальних завдань; |
Додаткова інформація |
(посилання на сілабус) |
Пропозиції до дисципліни |
Ваші пропозиції |