Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Вища математика

https://fsx1.itstep.org/api/v1/files/NMRjGF6t48V8rD_NcY4MOlTT1oy0tkmv

«ВИЩА МАТЕМАТИКА (Ч.1)»

Рівень вищої освіти

перший (бакалаврський)

Статус дисципліни

Обов’язкова

Семестр вивчення

1-й

Обсяг дисципліни

6 кредитів ЕКТС

Мова викладання

Українська

Викладач

 

Попередні дисципліни, необхідні для доступу

-

Дисципліни, в яких будуть використовуватися знання

  • Чисельні методи
  • Вища математика (Ч.2)
  • Математичні методи дослідження операцій

Мета дисципліни

Мета вивчення дисципліни «Вища математика (Ч.1)» полягає в тому, щоб дати певні знання в тій частині сучасної неперервної математики, яка описує навколишнє середовище за допомогою методу координат Декарта та математичних алгебраїчних (абстрактних) об’єктів, над якими можна здійснювати лінійні перетворення, та навчити застосовувати ці знання для розв’язування складних задач з різних галузей новітніх технологій, зокрема, IT, а також природничих наук.

Зміст дисципліни

Теорія:

  • Матриці і визначники
  • Розв’язок систем лінійних рівнянь.
  • Метод координат на площині.
  • Елементи векторної алгебри
  • Пряма лінія на площині
  • Площина і пряма лінія у просторі.
  • Лінії другого порядку
  • Поверхні другого порядку

Практика:

  • Операції над матрицями, знаходження визначника та рангу матриці.
  • Розв’язок систем лінійних рівнянь методом Крамера.
  • Розв’язок систем лінійних рівнянь методом оберненої матриці.
  • Розв’язок систем лінійних рівнянь методом Гаусса.
  • Методи координат на площині.
  • Операції над векторами
  • Пряма лінія на площині
  • Площина і пряма лінія у просторі.
  • Лінії другого порядку
  • Поверхні другого порядку

Індивідуальні завдання

  • Виконати операції над матрицями
  • Обчислити визначник та знайти алгебраїчні доповнення елементів
  • Обчислення визначника методом Гаусса
  • Знаходження оберненої матриці
  • Розв’язок систем рівнянь методами: матричним, Крамера, Гаусса
  • Операції над векторами
  • Поділ відрізка в заданому відношенні.
  • Використання скалярного та векторного добутку векторів.
  • Знаходження рівняння лінії на площині і в просторі.
  • Знаходження рівняння прямої та площини
  • Знаходження кута між прямими, площинами, між прямою і площиною, знаходження відстані між прямими
  • Задачі пов’язані з рівнянням еліпса, гіперболи, параболи
  • Задачі пов’язані з рівнянням гіперболи
  • Задачі пов’язані з рівнянням параболи
  • Зведення рівняння другого порядку до канонічної форми
  • Аналіз поверхонь другого порядку.

Результати вивчення

Знати:

Основні поняття та методи лінійної алгебри та аналітичної геометрії.

Зв’язки основних понять та методів лінійної алгебри та аналітичної геометрії з основними поняттями та методами інших математичних та комп’ютерних дисциплін.

Вміти:

Самостійно визначати можливість застосування методів лінійної алгебри та аналітичної геометрії щодо певних прикладних задач.

Самостійно перекладати постановки задач різноманітних комп’ютерних дисциплін на мову лінійної алгебри та аналітичної геометрії.

Самостійно розв’язувати перекладені задачі методами лінійної алгебри та аналітичної геометрії та здійснювати зворотній перенос побудованих алгоритмічних розв’язків.

Оцінювання

Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюється за 100 - бальною шкалою.

Кредити за компоненту зараховуються, якщо здобувач отримав підсумкову оцінку не менше 60-ти балів.

Обчислення підсумкової оцінки:

https://fsx1.itstep.org/api/v1/files/CGk_6rQxMUaLlOPxBNLSaMg4JwZKImSq

де: ДБ – додаткові бали, враховують додаткові досягнення з компоненти;

МК1, МК2– бали за оцінювання модулю компоненти:

https://fsx1.itstep.org/api/v1/files/X262iDwhzBa7-8ttYG4bESZrQKIBt9ht

де: МКР – результати модульної контрольної роботи;

АК- середня оцінка за результатами роботи під час занять;

СР – середня оцінка за результатами виконання індивідуальних завдань;

Додаткова інформація

(посилання на сілабус)

Пропозиції до дисципліни

Ваші пропозиції

 

https://fsx1.itstep.org/api/v1/files/NMRjGF6t48V8rD_NcY4MOlTT1oy0tkmv

«ВИЩА МАТЕМАТИКА (Ч.2)»

Рівень вищої освіти

перший (бакалаврський)

Статус дисципліни

Обов’язкова

Семестр вивчення

2-й

Обсяг дисципліни

4 кредитів ЕКТС

Мова викладання

Українська

Викладач

 

Попередні дисципліни, необхідні для доступу

Вища математика (Ч.1)

Дисципліни, в яких будуть використовуватися знання

  • Чисельні методи
  • Математичні методи дослідження операцій
  • Теорія ймовірностей і математична статистика

Мета дисципліни

Мета вивчення дисципліни «Вища математика (Ч.2)» полягає в формуванні високої математичної культури, опануванні основних методів теорії границь, диференціального та інтегрального числення функцій однієї змінної, теорії диференціальних рівнянь та вмінню застосовувати ці знання для розв’язування спеціальних задач з різних галузей новітніх інформаційних технологій і  природничих наук.

Зміст дисципліни

Теорія:
  • Вступ до математичного аналізу.
  • Числові послідовності 
  • Функції однієї змінної та неперервність 
  • Диференціювання функцій однієї змінної
  • Дослідження функцій однієї змінної 
  • Інтегрування функції однієї змінної 
  • Вступ в теорію диференціальних рівнянь 
  • Диференціальні рівняння першого порядку 
  • Лінійні диференціальні рівняння порядку n
Практика:
  • Числові послідовності 
  • Функції однієї змінної та неперервність 
  • Диференціювання функцій однієї змінної
  • Дослідження функцій однієї змінної 
  • Інтегрування функції однієї змінної 
  • Диференціальні рівняння першого порядку 
  • Лінійні диференціальні рівняння порядку n

Індивідуальні завдання

  • Знаходження області значень та області визначення, перевірка парності та непарності функції, знаходження періоду функції.
  • Знайти границі функції.
  • За допомогою першої та другої визначних границь знайти границі.
  • Застосування нескінченно малих для знаходження границь.
  • Дослідження функції на неперервність.
  • Знаходження табличної похідної функції.
  • Знаходження похідної добутку та частки двох функцій
  • Знаходження похідної складної функції, неявної та параметричної, похідна вищого порядку.
  • Перевірка функції на екстремум.
  • Обчислення невизначеного інтегралу за таблицею первісних.
  • Заміна змінних в невизначеному інтегралі.
  • Обчислення визначених інтегралів.
  • Застосування визначених інтегралів.
  • Розв’язок диференційних рівнянь першого порядку.
  • Однорідні та лінійні диференційні рівняння.
  • Диференційні рівняння вищих порядків.

Результати вивчення

Знати:
Основні поняття та методи теорії границь, диференціального та інтегрального числення функцій однієї змінної, теорії диференціальних рівнянь та систем диференціальних рівнянь.
Зв’язки основних понять та методів математичного аналізу та диференціальних рівнянь з основними поняттями та методами інших математичних та комп’ютерних дисциплін.
Вміти: 
Самостійно визначати можливість застосування методів математичного аналізу та диференціальних рівнянь щодо певних прикладних задач.
Самостійно перекладати постановки задач різноманітних комп’ютерних дисциплін на мову математичного аналізу та диференціальних рівнянь. 
Самостійно розв’язувати перекладені задачі методами математичного аналізу та диференціальних рівнянь та здійснювати зворотній перенос побудованих алгоритмічних розв’язків.

Оцінювання

Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюється за 100 - бальною шкалою.

Кредити за компоненту зараховуються, якщо здобувач отримав підсумкову оцінку не менше 60-ти балів.

Обчислення підсумкової оцінки:

https://fsx1.itstep.org/api/v1/files/CGk_6rQxMUaLlOPxBNLSaMg4JwZKImSq

де: ДБ – додаткові бали, враховують додаткові досягнення з компоненти;

МК1, МК2– бали за оцінювання модулю компоненти:

де: МКР – результати модульної контрольної роботи;

АК- середня оцінка за результатами роботи під час занять;

СР – середня оцінка за результатами виконання індивідуальних завдань;

Додаткова інформація

(посилання на сілабус)

Пропозиції до дисципліни

Ваші пропозиції