Склад Вченої ради Університету та затвердити у такому складі:
- Ректор – Дубровський С.С. – голова вченої ради;
- Завідувач навчально-методичним відділом – Власенко І.В. – секретар вченої ради;
- Завідувач кафедрою інформаційних технологій та загальної підготовки – Панік Л.О. – заступник голови вченої ради;
Члени вченої ради;
- Фахівець з кадрових питань – Литовченко Н.М.
- Голова студентської ради Університету – Турков Д.Д.
- Професор кафедри інформаційних технологій та загальної підготовки – Іродов В.Ф.
- Доцент кафедри інформаційних технологій та загальної підготовки – Ситник О.Ю.
План роботи
№ |
Термін проведення |
Розглянуті питання |
Доповідач |
1. |
Вересень 2023 |
1. Обговорення та затвердження плану роботи вченої ради на 2023-24 н.р. |
Голова ВРУ |
2. Обговорення та затвердження плану роботи університету на 2023-24 навч.рік |
Ректор |
||
3. Загальні питання |
|
||
2. |
Жовтень 2023 |
1. Результати вступної кампанії 2023р |
Секретар ПК |
2. Результати моніторингу якості освіти |
Голова комісії з якості |
||
3. Загальні питання |
|
||
3. |
Листопад 2023 |
1. Результати підготовки до семестрового контролю, аналіз роботи НПП |
Навч. відділ |
2. Результати підготовки номенклатури справ підрозділів |
Фах з кадр питань |
||
3. Загальні питання |
|
||
4. |
Грудень 2023 |
1. Результати господарської та фінансової діяльності університету у 2023 році. |
Ректор |
2. Підготовка до вступної компанії 2024р. затвердження правил прийому до університету. План по набору. |
Ректор |
||
3. Загальні питання |
|
||
5. |
Січень 2024 |
1. Результати семестрового контролю знань та навчально-виховного процесу за перший семестр, пропозиції щодо покращення організації освітнього процесу |
Зав.навч. відділом |
2. Результати перегляду ОПП |
Завідувач кафедри |
||
3. Організація науково-дослідницької роботи |
Іродов В.Ф. |
||
4. Загальні питання |
|
||
6. |
Лютий 2024 |
1. Обговорення навчальних та робочих планів на 2024-25 н.р. |
Завідувача кафедри |
2. Результати підготовки до проходження акредитації |
Завідувач кафедри, гарант |
||
3. Загальні питання |
|
||
7. |
Березень 2024 |
1. Результати контрольних заходів та стан відвідування занять студентами |
Навч відділ |
2. Виховна роботі зі студентами |
Голова СР |
||
3. Результати роботи комісії із запобігання проявам корупції. |
Відповідальний |
||
4. Загальні питання |
|
||
8. |
Квітень 2024 |
1. Результати проходження переддипломної практики здобувачами |
Завідувача кафедри |
2. Результати роботи комісії із якості освіти |
Голова комісії |
||
3. Підготовка до вступної компанії 2023р. |
Секретар ПК |
||
4. Загальні питання |
|
||
9. |
Травень 2024 |
1. Результати роботи студентського самоврядування |
Голова СС |
2. Обговорення та аналіз результатів проведених відкритих занять, контрольних та взаємних відвідувань |
Зав.каф |
||
3. Результати акредитації ОП |
Зав.каф, гарант |
||
4. Загальні питання |
|
||
10. |
Червень 2024 |
1. Результати контролю знань та навчально-виховного процесу за рік, пропозиції щодо покращення організації освітнього процесу |
Зав.навч відділу |
2. Результати організації та захисту кваліфікаційних робіт бакалавра |
Голова ЕК |
||
3. Звіт кафедри за навчальний рік. Оцінювання науково-педагогічної діяльності кафедр |
Зав.каф |
||
4. Підготовка до вступної кампанії |
Секретар ПК |
||
5. Загальні питання |
|
||
11 |
Серпень 2024 |
Підготовка до освітнього процесу у 2024-25 н.р |
Ректор |